Wyświetlenie filmu nie jest możliwe. Pobierz wideo o Senemie W formacie .h264

Wsparcie techniczne

Obejmuje instalację systemu Senema, pomoc przy wdrożeniu, szkolenia i doradztwo. Oferujemy pełen zakres usług związanych z serwisowaniem produktu (hardware i software) poprzez świadczenie usług wsparcia bieżącego i utrzymania.

Proponujemy abonament miesięczny:

  • - konsultacje telefoniczne i poprzez pocztę elektroniczną dotyczące prawidłowej eksploatacji systemu,
  • - konsultacje świadczone w siedzibie klienta w ustalonym wymiarze godzin w miesiącu,
  • - pomoc w przywróceniu prawidłowej pracy systemu w sytuacjach awaryjnych,
  • - upgrade do nowych wersji systemu

Sytuacje awaryjne

Oferujemy pomoc w sytuacjach awaryjnych oraz aktualizację systemu w przypadku wystąpienia błędu.

Obsługa użytkowników odbywa się za pomocą udostępnienia linku do strony z nową wersją systemu.

Możliwa jest też interwencja u klienta.

Wsparcie 24h

Gwarantujemy szybki czas reakcji na zgłaszane awarie.

Zgłoszenia przyjmowane są poprzez e-mail: handlowy@dpsystem.pl, telefonicznie:+48 606 131 951 lub poprzez formularz zgłoszeniowy (patrz Kontakty)

Żadne ze zgłoszeń serwisowych nie zostanie bez reakcji przez 24 godziny.